تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

دعوت به همکاری

از همه دوستانی که مایل به همکاری هستند و دستی در نوشتن بخصوص حقوقی دارند دعوت میکنم که در نظرات اعلام کنند تا با هم همکاری داشته باشیم .


من احتمالا با یک دوست دیگر که مثل خودم رشته اش حقوق هست همکاری کنم و با هم دیگه ازین به بعد پست بگذاریم ... .


به امید داشتن فردایی روشن و بهتر

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:12 http://amir-rm.blogsky.com

سلام لینکم میکنی دیگه؟ کد وبت رو قرار دادم کد لوگوی وبم رو قرار میدی دیگه؟

parisa یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:17

dust dashtam hoghugh mikhundam mineveshtam bahatun./kolan mazhakamun mikonan un 8ta pesar dige../
Lezaaat daram mibaram az mabanie jameshenasi...gidenz..

ممنون که دوست داشتی بهم کمک کنی

الناز یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:56 http://rozegare-daneshjoee.blogsky.com

مرسی عزیزم منم برات آرزوی موفقیت دارم

ساناز یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:06 http://goldokhtar.sepehrblog.ir/extra-2966.html

با سلام
مفتخرم شما دوست گرامی را دعوت کنم به بازدید از این صفحه ی شگفت انگیز وبلاگم که مطمئنا در گذر زمان حقانیت و کیفیت ادعای مان را به وضوح درک خواهید کرد.
این وبلاگ در نظر دارد نرم افزار های کمیاب و نادر و بعضا قیمتی را بطور رایگان در اختیار کاربران حامی خود قرار دهد.
شما دوست عزیز نیز می توانید ضمن عضویت در وبلاگ و پیوستن به جمع حامیان از امکانات جانبی وبلاگ نظیر انیمیشن های طنز که محصول کمپانی های معروف می باشید دیدن فرمایید و از امکان دانلود مطالب آرامش بخش پاورپینت شده بهره مند شوید و به مطالعه ی برگزیده مقالات و نقد و خلاصه کتب بپردازید.
فکر می کنم سعی کرده ام نظر همه ی گروه
سلیقه ای را جلب کنم.
تبصره1:نخستین ارسال لینک دانلود نرم افزارها نیمه ی اول آذر ماه خواهد بود.
تبصره2:نرم افزارهای ارسالی با ضمیمه ی آموزش کاملا تصویری و جامع فارسی که توسط خودم بصورت پی دی اف شده تهیه می گردد عرضه خواهد گشت.
تبصره3:تبلیغات وبلاگ در صفحه ی اصلی می باشد
منتظر حضور سبزتان هستم.
موفق و پیروز و سربلند باشید[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد