تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

پرسش و پاسخ حقوقی شماره ۱۰

از چه طریق می‌تواینم درخواست سند برای زمینی که به صورت قولنامه‌ای می‌باشد اقدام کنیم؟

پاسخ:   از دو طریق می‌توانید اقدام به اخذ سند نمایید:
1- به طرفیت ایادی قبلی و مالک ثبتی اقامه دعوی اثبات مالکیت و الزام به تنظیم سند نمایید.
2- از طریق ماده 147 و 147 مکرر قانون ثبت درخواست سند نمایید.
نظرات 4 + ارسال نظر
مجید جمشیدی سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 http://majidjamshidi.blogsky.com/

سلام دوست من مرتضی
من خوشحالم از آشنایی با شما
من زیاد از مسائل حقوقی سر در نمیارم. دوست دارم در برخی از موارد حقوقی با شما مشورت کنم

شادی سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 http://shadi-shadi.blogsky.com

سلام دوستِ عزیز
ممنونم از بازدید ونظرتون
وبلاگِ مفید و ارزنده ای دارین
موفق باشید و پایدار
و امیدوارم خداوند دوستتونو براتون حفظ کنه

پونه چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 http://jojobijor.blogsky.com/

سلام وبلاگ جالبی دارید
ممنون از حضورتان

متشکرم

ابی دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:16

هنگامی که موکل خود امر وکالت که بلاعزل و ضمن عقد خارج بیع ( امر وکالت فروش یک دانگ مشاعی از شش دانگ ملک به غیر یا خودهست) می باشد را خود ا نجام دهد و ملک را به ثالث انتقال دهد وکالتنامه باطل هست ؟

وکیل می تواند مدعی ملک شود مثلا خلع ید بگیرد یا فقط می تواند مطالبه وجه خود کند؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد