تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

بی‌بی‌سی رسانه است یا فسادخانه؟!


  برخی، رسوایی‌های اخلاقی «فرناز قاضی‌زاده»، پس از بهایی‌شدن او و  همسرش،‌ تجاوز صادق صبا به «پونه ق» و کلاهبرداری از اشرف پهلوی و فرح دیبا را آخرین رسوایی‌های شبکه بی‌بی‌سی فارسی می‌پنداشتند؛ اما گویا اینگونه فسادهای اخلاقی در این شبکه پایان‌ناپذیر است. جدیدترین اینگونه اتفاقات در شبکه بی‌بی‌سی فارسی، جدایی همسر «ناجیه غ» از وی است که به‌دلیل افراط در روابط ناسالم و غیراخلاقی وی با شماری از کارکنان  این شبکه صورت گرفته است!
   یک منبع مطلع افغانی در این مورد به خبرنگاری در مشهد گفت: او تبعه افغانستان و یکی از مجریان خبر شبکه دولتی بی‌بی‌سی فارسی است که از سه‌سالگی ساکن مشهد بوده و در سال ۱۳۸۱ در آزمون گزینش این شبکه پذیرفته شده و به استخدام بی‌بی‌سی فارسی درآمده است.
ناجیه غ، در جمعی خصوصی، استخدام خود را مدیون محبت‌های «آصف معرف» دانسته و گفته که آصف شب قبل از آزمون، سؤالات را در اختیار وی قرار داده بود.
   این گزارش می‌افزاید: فساد اخلاقی این زن طی سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ میلادی که دوره‌های آموزشی را تحت نظر بی‌بی‌سی در کابل،‌ترکیه و لندن می‌گذراند، بالا گرفت و به غیر از آن، آصف معروف با افرادی به نام‌های مهرداد، حسین مزاری و بهروز آفاق روابط غیراخلاقی برقرار کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد