تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

آزمون های مجازی و پیامکی کارشناسی ارشد

وبلاگ گروه حقوق دانشگاه آزاد واحد بافت در نظر دارد برای شما دوستان علاقه مند به رشته ی حقوق بخصوص شما دانشجویان این رشته و باز هم خصوصا افراد آماده برای شرکت در آزمون های ارشد ، یک سری آزمون هایی را بصورت مجازی و از طریق پیامک برگزار کند .  

بدین صورت که شما از طریق پیام کوتاه مطلع می شوید چه آزمونی در حال برگزاری است . به همین منظور به آدرس آنها مراجعه کرده و سوالات مربوطه را دریافت می کنید . سپس در خانه به سوالات جواب داده و به شماره ارسال میکنید . پس از 12 ساعت نتیجه آزمون به شماره شما جواب داده می شود .  

در 12/8/90 برگزار می شود و سوالات را از و بلاگ گروه حقوق دانشگاه ازاد واحد بافت دانلود کنید و پاسخ هارا هم می توانید از طریق بخش نظرات وبلاگ ارسال کنید و هم از طریق پیامک به شماره 20009193137323 و تنها گزینه های صحیح را پشت سر هم از چپ به راست بدون خط فاصله یا کاما ارسال کنید و جای گزینه هایی که بلد نیستید  خط تیره بگزارید مثل 1322 --- 414241232 - -123- 21 و مجموع اعداد و خط تیره باید با تعداد سوالات یکی باشد نتیجه ازمون هم بعد از پاسخ دادن حد اکثر تا 10 ساعت به اطلاع شما میرسد. گذاشتن شماره همراه برای ارسال نتیجه الزامی است .
 

* باداوری بسیار مهم :  

وبلاگ حقوقی راجع به این آزمون فقط نقش اطلاع رسان را دارد و هیچ گونه تأیید یا همکاری با برگزاری این آزمون ندارد .  

به امید موفقیت تمامی حق گویان !  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد