تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

نباید بدون امکانات، توقع جذب نیروی کار را داشته باشیم

حسین ابراهیمی:

نباید بدون امکانات، توقع جذب نیروی کار را داشته باشیم 

 

 

خبرگزاری موج - نیروی کار به امکانات و تسهیلات نیاز دارد، بدون ایجاد امکانات و تسهیلات توفیق چندانی در امر اشتغال زایی حاصل نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در راستای اشتغال زایی توسط دولت به خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: دولت وعده هایی مبنی بر ایجاد 5/2میلیون شغل را داده که تاکنون چهل درصد از این وعده در کل کشور محقق شده است.
وی با مد نظر قرار دادن اشتغال زایی در استان خراسان جنوبی نیز گفت: در استان خراسان جنوبی، تحول و تغییر چشمگیری در راستای اشتغال زایی دیده نمی شود و متاسفانه نمی توان آمار شفافی از این اقدام ارائه کرد.
نماینده مردم شهر بیرجند در خانه ملت ادامه داد: طرح های اشتغال زایی اکثرا برای کمک به بخش تولید استان بوده و مصوب شد؛ اما باید توجه داشت که تولید، صنعت، کشاورزی نیاز به امکانات دارند و نباید انتظاری مبنی بر این داشته باشیم که بدون ارائه امکانات و تسهیلات در این بخش، افراد برای کسب و کار جذب شوند.
ابراهیمی مهمترین مشکل استان خراسان جنوبی را کمبود آب دانست و اذعان داشت: خراسان جنوبی، چهارده سال درگیر خشک سالی بوده و دولت سیصد روستا را با تانکر، آب رسانی می کرد؛ لذا ساماندهی این موضوع کار بسیار دشواری است و بهتر است دولتمردان و مسئولان نگاه خود را به این موضوع بیشتر معطوف کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
زیبا چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 http://zibarastegari.blogfa.com

سلام خوبین راستی یه سوال به نظر شما سوالات وکالت 89 چقد استاندارد بود؟به نظر شما درست همه سال های قبل تستی بود ولی یه دفعه مفهومی شد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد