تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

پاسخ به پیشنهاد اقای چیت ساز

باسلام
جناب مرتضی من پرویز چیت ساز هستم و به تازگی وارد جمع دانشجوهای حقوق شدم
پس از جستجو های زیاد وبلاگ شمارا پیدا کردم و به پیشنهاد برای بهتر شدن مطالبتان دارم به این ترتیب که فایل های PDF وبلاگتان را به فرمت EPUD یا کتاب الکترونیک تبدیل کنید
بنده هم با کمال میل حاضرم که به شما کمک کنم.
............................................................................... 

 

جناب اقای چیت ساز من ایمیلی رو به عنوان پاسخ برای شما فرستادم ولی گویا آدرسی که به من دادین غلطه !!  

 

همینجا اعلام میکنم که من متاسفانه وقت و برنامه این کار رو ندارم ! اگه میتونید خودتون این کار رو بکنید و به من اعلام کنید تا اکانتی جهت ارائه مطلب براتون بفرستم

نظرات 1 + ارسال نظر
س.ج دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:01 http://hoghoghfarda.blogfa.com

درود دوست من؛
وبلاگ خوبی داری بهتون تبریک میگم ودوست دارم باشما تبادل لینک کنم بنابراین یه سر به وبلاگ من بزنید قسمتی از وبم اینه :
این تست رو از چندین قاتل محکوم به اعدام پرسیدن وجالبه که بدونید همه اونها این تست رو درست جواب دادن درضمن تا98% احتمال میدن که هرکس این تست رو درست حدس بزنه درآینده نچندان دور یک قاتل زنجیره ای خواهد شد..............
(www.hoghoghfarda.blogfa.com )اگه مورد پسندتون بود منو لینک کنید وبهم خبربدین تامنم لینکتون کنم ومجددا بهتون سر بزنم
درضمن وقتی اپ میشین یه ندایی به من بدین ممنون میشم
باتشکر
دوستدار شما سیروس جوکار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد